lördag 12 januari 2008

Karriären har börjat...

igår klockan 10:00 befann vi oss på tennisbanan för en tennislektion av Agge. Bruno agerade en något ovillig bollkalle vid sidan om banan. Han fångade nästan en boll med huvudet. Bra gjort ansåg vi och satsade lite extra på just den kanten! Man vill ju hjälpa sitt barn att komma in i sportens värld. Jag hoppas dock att det var Agge han studerade och inte min något oortodoxa stil. Sedan på kvällen tog mojjan över Bruno och jag och Johan gick ut och käkade grym fem-rätters på Le Rouge med NY-Martin + bihang. Vinpaketet satt där det skulle, så lagom på foten tog vi taxi hem och lämnade kvar våra vänner i dimman (jag skickade sedan dit min syster för att hålla vår shot-kvot vid liv, jag tror att hon visade att hon var en Mechoukare på bästa sätt). Väl hemma joinade vi vår son i hans nya sportkarriär; skrik SM. Just nu leder han stort då han ökar med en kvart för varje kväll (normala barn minskar med samma minutantal). Stolta däckade vi alla tre kl 01:00 efter att ha firat med Chapel och en cigg på gatan. Sedan sov vi rätt gött allihop faktiskt.

Inga kommentarer: