måndag 21 januari 2008

1-0 till Bruno

Efter 10 dagar verkar det som om Bruno går segrandes ur fighten. Envis som endast en riktig Nono kan vara, la Bruno in en växel vi inte ens visste existerade. Han trappade ytterligare upp efter alla dessa dagar och skrek outröstligt i 1,5 timme. Johan var svag efter att ha kräkts ett par gånger (efter en bakispizza, jag säger ju att det är äckligt med pizza!) och jag fixade inte längre att plåga honom på detta sätt, så han hamnade i vår säng och somnade på två röda. Men jag är också en Mechoukare och inte helt slagen än. I kväll fortsätter vi i lite lugnare takt... Men sova i sin säng det ska han!

I fredags var jag full med mina syskon. Jossi och Dinns kompisar mötte upp senare under kvällen. Det var skoj! Och igår var de discobowling som gällde. Man kan väl säga att bowling inte är min kopp av thé... Man skulle t. om kunna säga att jag var sjukt dålig. Medan folk hade serier på 70- 120 så hamnade jag första gången på 30!! Ja ja, sista gången gick det lite bättre och jag blev en medelmåtta på 80. Skönt att få avsluta med några poäng... Därefter la jag 8 km till handlingarna. Nu är det dags att dra i från i spåret (leder just nu med en och en halv mil). börjar tröttna på att springa i alla väder, för NEJ det är inte kläderna det hänger på!

Inga kommentarer: