söndag 6 januari 2008

Det är 2008

och dags att börja blogga igen. Var (som vanligt full) på nyårsaftons firande hos Nat och Mag. Funderade (efter det att little Fred hade blivit nedslagen) på hur jag skulle toppa 2007 och kom lite sorgsen på att det är svårt att göra det; 2007 var ju året då jag tog körkort, skaffade bästa lägenheten, fick den finaste Brunon, skickade äntligen in en av mina böcker, spelade mycket tennis (blev förhoppningsvis bättre) och blev nykär i min kille. Vad har 2008 att komma med efter det? Är det året då allt går åt skogen? Skilsmässa, skokartong, Brunte är autistisk (se nedan) och vi alla slås av en in-i-väggen-depression. NEEEJ

Förövrigt kan Brunte bratt redan algebra. De var mycket förvånade på BVC (vi var där och tvingades se på när de körde ner sprutor i hans allt tjockare lår). Kommer han att kunna klå Elvis i storlek är frågan som alla ledarsidor diskuterar nu under helgerna... jag och Johan röstar för. Du?

Inga kommentarer: