måndag 4 juni 2007

Vilket årtal?

Igår firade jag en bror och brunchade på Djurgården, i lördags spelade jag tennis och var på klubb. En rätt bra helg får man nog säga. Idag är planen att fika på kvällen och sedan traska Kungsholmen runt med Linn. Annars är det party på lördag med 30-tals tema. Min och Maddes 30-års fest. Problemet är att ingen av oss är haj på 30-talet. Så egentligen kan vi nästan hamna i vilket årtal som helst. Hmmm, vilket årtal skulle jag välja om jag besöka vilket jag ville. Kanske checka in om Jesus hade magiska krafter eller bara en missförståd långhårig pojke? Hur det ser ut när Röda havet delas? Eller kanske vill jag tillbaka ännu tidigare än så och kolla in homosar i antikens Grekland, slavarnas pyramidbebyggelse i Egypten, eller helt enkelt ta nåt så vanligt som att gå på en hederlig Elvis konsert? Jag återkommer med svar när jag har...

Inga kommentarer: