onsdag 12 maj 2010

Hippa i all ära

Alltså vilket party, vilket party. Och vilken dag. Vilken kväll. Det blev bra. Det blev balett, Kungsholmen Runt, naket både på dagen och natten. God mat i chambre separée, röda trådar, mycket att dricka och en och annan full vän att stagediva på.

Men det här med dagen efter. Munnen någon sprutat bajsspray i, huvudvärken, glassplitter lite här och var, vinfläckar på väggar, bord, soffa och stolar. Vänta, låt mig omformulera mig; vinfläckar exakt överallt. Även i sängen. Granngubben som undrar vilka dårar som har pajat gården och festade till sent, sent på natten. Jo herr ordförande i egen hög person,.. Ska man verkligen behöva det? Näh,

Men det var faktiskt såååå värt det. De bästaste vännerna ska få gå på de bästa festerna. Och få slippa städa efter.
Ser fram emot bröllopet. Då är det pay back time...
Fram till dess ska jag vara nykter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Miss Madass säger bara: Jag måste se till att skilja mig illa kvickt så att jag kan gifta om mig (med krisse?) så att ni kan ha möhippa för mig igen. Jaaaa, det är en bra idé! Precis samma upplägg tack (minus min stripp då kanske)