tisdag 13 juli 2010

Är det här en blogg?

Undrar om en blogg som aldrig uppdateras får kallas blogg? Vad är egentligt definitionen på fenomenet?
Well, sen sist har jag varit på Oscarsgala, varit med i Så kan det också låta, aspirerat på att bli nunna, hetat Paula Jackson, rökt alldeles för många cigg och druckit lite för lite bubbel, ätit 2000 oliver, grillat alla dagar utom en samt badat i lagom doser.

Fakta Mallisveckan 27:
Mest spelade låt
-"Här kommer Pippi Långstrump",

Värsta filmen:
-The Road är lätt min värsta ont-i-magen-film. Kan inte bestämma mig om den ska rekommenderas eller inte. Ångest, ångest och ångest.

Bästa grillmaten:
- Jämt skägg mellan Johans potatisknyten och lammet direkt från slaktarn.

Badanka:
- Bruno vågade slutligen doppa huvet OCH hoppa från kanten

Hav eller pool:
- Hav (även om tävlingen i klädsim i poolen inte var så dum)

Mest använda grej:
- Solskydd 50, badbyxan, grillen, Pippi-filmen

Oväntat uppskattat
- Sockrad grekisk yoghurt

Ta med till en öde ö
-Ac och elektricitet. No more fläkt åt folket.

I dag dallrar luften. Kvart över åtta stod Slussens termometern på 36 grader. Sjukt. Vilken världsdel befinner jag mig i? Någon?
Ja visst, sen kan vi gratulera Beate för coolast prestation och Lollo som fyller 100 idag. Hurra.

Inga kommentarer: