tisdag 2 september 2008

hejdå martin, vi ses i december igen

Igår fick man en sista chans att krama Martin innan han åker tillbaka till NY, men tyvärr har jag ingen bild på det härliga stället "Golden Gate" där kramarna ägde rum. Jag var för förkyld för att fota (och dricka öl, och prata, och röka och ja... typ allt). Fast å andra sidan var det inte så mycket att ta bild på heller, Martin är ändå för tunn och vit för att fastna på bild, plus att man hellre hade velat spela upp avskedskalaset via ljud. Detta eftersom det enda som hördes var fotbollkillars hojtande, de överröstade vårt sällskap och exakt alla andra konversationer i restaurangen. Dessutom hade de ett och annat att säga om blattar. Som grädden på deras fördomar la jag snorbollar i deras glas. Som blatte tar man seden dit man kommer.

1 kommentar:

Martin sa...

Jag skulle vilja göra ett inlägg här:
1. Jag är inte så tunn eller vit att jag inte fastnar på bild (har vart tre dagar i Frankrike så lite färg har jag).